• (Android) Line Color 3D mod daudz zelta

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Line Color 3D ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Line Color 3D IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod daudz zelta ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Line Color 3D 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Line Color 3D Nezahtjevne igre ciji

    Labi, es redzēju, ka jā, šī ir ļoti nomierinoša spēle. Bet es vēlos, lai nebūtu tik daudz papildinājumu, nevis būtu viens patīk katru reizi, kā apmēram 9 reizes stundā? Paldies, man patīk šī spēle, tāpēc es iesaku to iegūt! Paldies,

    Labi, bet pārāk daudz sludinājumu, tāpēc es dodu 1 zvaigznīti vai man var piešķirt 5 zvaigznes, lūdzu, sniedziet nelielu reklāmu daudzumu un kaste iet pārāk ātri, mēs nevaram uzvarēt, ja tas ir pārāk ātri, lūdzu, pārliecinieties, ka tas ir lēns, bet, ja ir arī reklāmas, ja lodziņš ir pārāk ātrs, kāpēc man vajadzētu izdzēst spēli. Nē, es negrasos dzēst spēli

    Šī spēle ir nedaudz grūta, bet tā ir patiešām laba

    Pēc kāda punkta jums ir tādi paši līmeņi, kas atkārtojas. Nelietojiet pelnīt naudu, jo jaunie varoņi neuzlabo jūsu sniegumu un turklāt ir ļoti ierobežots rakstzīmju skaits

    Šī spēle ir laba, bet daudzi līmeņi ir vienādi Man ir viens ieteikums Ja jums ir nepieciešams, bija vairāku spēlētāju spēle Grūtības līmeņi garš līmenis Nav vienāda līmeņa Tad es domāju, ka daudzi cilvēki lejupielādēja Noteikta vairāku spēlētāju spēle bija tāda, ka vairāku spēlētāju spēlē divi vai trīs cilvēki var apvienot un 2 sacīkstes šajā bija cits hipodroms, tad šī spēle bija ļoti interesanta Bet tagad šajā spēlē nebija nekādu grūtību un prieka, es domāju, ka nākamais atjauninājums, kas bija jauna lieta rindā krāsu 3D

    Šī spēle ir tik jautra, un es tajā dzīvoju

    ļoti ļoti ĻOTI aizkavējusies.pārāk daudz reklāmu pēc neveiksmīgiem līmeņiem. pati spēle ir diezgan laba, bet pārāk daudz ADS!! un pārāk LAGGY!!

    Tas ir ļoti slikti! 1. līmenis un tas ir grūti! Kā es ienīstu šo spēli. Šausmu filmas ir labākas par šo spēli srsly, kāpēc tas ir tik grūti?????!

    ES to ienīstu. spēlei ir kļūme, kurā šķēršļi ir neredzami, kas padara līmeni neiespējamu tāpat kā ar spēli, kuru spēlējat. Viena zvaigzne... Atvainojiet..!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :