• (Android) Hidden Hotel: Miami Mystery podvádza veľa bodov

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hidden Hotel: Miami Mystery ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hidden Hotel: Miami Mystery IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ podvádza veľa bodov ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Hidden Hotel: Miami Mystery 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Milujem túto hru! Neznášam, že máte obmedzené pohyby a je to len trik na získanie peňazí. Bol by som rád, keby som mal trochu viac šancí ako 5. Narazil som aj na prekážku. Hra hovorí, že je potrebné aktualizovať, ale keď prejdem do obchodu Play, nie je tu žiadne tlačidlo aktualizácie.

    Táto hra je taká úžasná, že vás núti hľadať položky. A keď ich nájdete, budete prekvapení, že to bolo priamo pred vami. A naozaj sa mi páčilo, že vám dávajú náplne do svietidiel. Bez toho, aby ste si museli nejaké kupovať. Tiež, že môžete sledovať reklamy, aby ste zarobili viac. Odporúčam túto hru všetkým, ktorí hľadajú dobrodružstvo a potrebujú aj vzrušenie. Ani vy sa nikdy nenudíte, môj rešpekt a srdce patrí ľuďom, ktorí túto hru vyvinuli. Grafika je na mieste, nie je všeobecná.

    Aktivujte svoje pozorovacie schopnosti a nájdite všetky záhadné stopy v hre Hidden Hotel. Riešiť zložité hádanky, hľadať skryté objekty, odhaliť tajné

    Hra hmrzne, dlho jej trvá kým sa otvorí, čím ďalej tým horšie, dva krát za sebou som vyhrala súťaž o najvyššie a najvyšší čas a tabuľka s hráčmi jednoducho zmizla, aky ma zmysel potom dávať nejakú súťaž keď potom zmazete výsledky a víťaz nedostal nič ?

    je to zábavná hra. spotreba energie je trochu rýchla. Teraz, aby som mohol hrať, musím odinštalovať a znova nainštalovať, aby som mohol hrať, a to funguje iba v tretine času


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :